Tuesday, 16 July 2013

Luahan Hati



Dear friends...

Kenapa persahabatan kita makin lama makin renggang ? Kenapa makin hari kita makin jauh ? Salah siapa ? Mungkin salah kita masing-masing yang tak mahu beralah , masing - masing ego yang tinggi. Tahu tak kau dah banyak kali aku beralah , tapi bila kali ni aku tak mengalah , kita jadi makin jauh , makin renggang. Tahu tak kau sesungguhnya aku dah penat beralah. Penat sangat. Siapa tak rindu zaman kita sekolah , hostel dulu , gurau senda dengan bersama , hangout bersama , kau tak rindu ke semua tu ? Aku juga sedar kau hanya cari aku bila kau perlu kan aku , bila kau nak mintak tolong , tapi lama-lama hati aku ni tak selamanya lembut , bila asyik macam ni dah tiba masa aku keraskan hati ni. Salah aku kah semua ini ? Kalau kau nak aku beralah dan hanya dengan aku yang beralah baru kau kembali bermesra aku akur , aku redha , aku terima. Dear sahabat yang selamanya aku sayangi , sempena bulan mulia ni , aku mohon ampun dan maaf atas kesalahan aku , keterlanjuran kata aku. Aku hanya insan biasa yang lemah yang alpa dan sering melakukan kesilapan. Aku juga maafkan kau , marilah kita taut kembali persahabatan yang makin jauh ini. Salam sayang *farihan*

sekian luahan hati Dik An untuk seorang sahabat yang Dik An sayang. Wassalam..

terima kasih daun keladi,
datang dan baca lah blog ni lagi kalau sudi :)

No comments:

Post a Comment

Teghima Kasih Sudi Komen di Dik An's Story.
Komen-komen yang membina amat Dik An hargai.
Setiap komen In Shaa Allah akan Dik An balas.