Tuesday, 16 July 2013

Jam yg Mati


selamat tengah hari , hamboi kemain tengah hari baru Dik An bangun kan , nak buat lagu mana cuaca yang angin sepoi-sepoi bahasa , gelap gulita , hujan renyai telah memaksa diri Dik An untuk tido..kemain best habaq hang tidoqq tak hengat dunia..

semuanya angkara jam yang mati , haaa Dik An bangun menonong keluaq bilik tanpa belek fon sebagainya , terus menuju ke dapur sebab cari mak Dik An tak jumpa , maybe mak kat dapur ke hapa kan , sekali Dik An tengok jam kat dapur , Ya Allah gila lama Dik An tido..fuyoooo..


tediaaa pukui 2.45 tengah hari baru Dik An bangun , tapi Dik An musykil jugak sebab Dik An tak pernah terlajak tido tau , terus laju2 lari masuk bilik amek henfong sbb nak call mak , yelah g mana tengah hari tak balik lagi kan..sekali nak henfong eh eh jam kat henfong baru pukul 8.30 pagi , amik fong lagi satu pulak eh sama jugak , terus berlari-lari cari jam disekeliling ghumah oh 8.30 pagi rupanya..jam kat dapur tu mati hukhuk..kesian bateri jam tu , tamat sudah riwayatnya..

Dah jam 8.30 pagi apa lagi sambung kroooh kroooh lah kan...dan dengan cuaca sebegitu membuatkan Dik An enak dibuai mimpi lantas sedar-sedar hamik kau 12.30 tengah hari sampai mak kata elok punya anak dara bngun kemain awai haha..mak perli tu..alasan Dik An smua jam tu punya pasal , sebab dia mati tu smbung tidoq balik, cuba tak mati mesti tak smbung tidoq huhu..

motif cerita ni ? haha entah..

sekian,wassalam..

terima kasih daun keladi,
datang dan baca lah lagi blog ni kalau sudi :)

2 comments:

  1. Fifi pernah gak kena macam ni.sakit jantung dibuatnya lihat dah terover sangat tido :p

    ReplyDelete
  2. hihi tau takpe..nak2 pulak kita ni kan rajin bngun awal huhu..

    ReplyDelete

Teghima Kasih Sudi Komen di Dik An's Story.
Komen-komen yang membina amat Dik An hargai.
Setiap komen In Shaa Allah akan Dik An balas.