Monday, 10 June 2013

Syaaban

Assalamualaikum...

selamat hari isnin,selamat bekerja dan selamat kembali ke sekolah buat adik-adik semua...buat para penganggur macam aku selamat berehat korang ! hahaha...


selamat tinggal Rejab,selamat datang Syaaban :)

harini diam tak diam kita dah pun masuk ke dalam bulan Syaaban..makna nya lebih kurang sebulan je lagi kita akan menyambut kedatangan bulan Ramadhan yang dinanti-nantikan..Ramadhan sebulan lebih je lagi,korang ganti puasa dah habis ke ? aku belom..masih berbaki empat hari..hmm tulah awal2 kau taknak puasa ye farihan sekarang baru kau nak kelam kabut bagai. Takpa insyaAllah aku yakin boleh yg aku mampu habiskan puasa ganti aku ni sebelum Ramadhan menjelma :)

dalam bulan syaaban bnyak lelebihan dia jugak,salah satunya ialah berpuasa...so marilah kita ramai-ramai puasa sunat di bulan syaaban. Bulan syaaban ni jugak dilihat sebagai persediaan kita untuk menghadapi Ramadhan yang akan datang :)

sekian saja,wassalam :)



2 comments:

  1. xlama lgi ramadhan bkl mnjelma..yana dh follow sini,,nk klik nuffnang tpi iklan tido,,mlm nnti yana dtg

    ReplyDelete
  2. ok yana...thank you yana :)
    salam perkenalan ya :)

    ReplyDelete

Teghima Kasih Sudi Komen di Dik An's Story.
Komen-komen yang membina amat Dik An hargai.
Setiap komen In Shaa Allah akan Dik An balas.