Tuesday, 25 June 2013

Sejuk

Assalamualaikum...

cuaca harini best sebab ujan ,maka sejuk je...sejuk-sejuk ni wat aku nak tido je tau. Hancur punah musnah segala impian nak mengemas wuwuwuwu :( . See dah agak dah kalau dari semalam rancang nak kemas bilik umah semua mmg tak menjadi , tapi kalau tak merancang , eh rajin pulok tangan ni nak mengemas kan .


bila cuaca dah sejuk perut pun cepat lapar, cis alasan je farihan...kalau tak ujan tak sejuk pun memang doplohpat jam kau nak makan je kan ? huhu..jadi disebab kan lapar, mak ayah pulak puasa ,memang takde lauk lah, petang nak buka karang baru masak. tengok ada balance nasi sahur tadi maka aku yg terlebih kreatip dalam segi masakan ni menghasilkan sesuatu. *kreatip lah sngt farihan*

taraaa taraaa !
nasi goreng kampung with ayam goreng crispy. tapi sedih sob sob sob :( , sebabnya takde ikan bilis, ikan bilis habis makanya ada cili api,belacan dgn telur je. Should i called it nasi goreng ayam ? sebab ikan bilis takdop tapi ayam nya pulok enterframe seketul besar gitu.
takpalah, namakan saja nasi goreng suka hati.

sejuk-sejuk jugak buat aku malas nak mandi, malas nak tengok tv , dalam erti kata laen suma aku malas kecuali makan. Bab makan i rajin sangat tau Uolls.
sekian saja bebelan aku dikala cuaca yg sangat sejuk ni.
wassalam.

terima kasih daun keladi.
datang dan baca lah lagi blog ni kalau sudi :)

No comments:

Post a Comment

Teghima Kasih Sudi Komen di Dik An's Story.
Komen-komen yang membina amat Dik An hargai.
Setiap komen In Shaa Allah akan Dik An balas.