Wednesday, 12 June 2013

Perutku Sungguh Bahgia

Assalamualaikum..


selamat malam semua. hmm dah malam2 baru lah nak update kan, siang fenat..tido je hehe..
harini perut aku amat lah bahagia,seghonok tak terkata perut aku harini...tuan dia sajikan dgn pelbagai jenis makanan..bukak puasa tadi makan kotiaw sup,lepas tu makan nasi pulak + pajeri terung + ikan masin,lepas tu seri muka,fishball goreng dan akhirnya bergelas2 air...dah siap akur janji gitu dengan mak tak mau makan dah sampai sahur nanti..tetiba pulak kakak bawak balik mee udang tengah2 malam macam ni..adeh tergugat lah jugak,lantas mak cakap mungkir je janji tu ekekeke :D , setelah difikir2 aku pun hmm rejeki jangan ditolak kan ? haha..


taraaaa ni lah mee udang dia...sedap and alhamdulillah dah kenyang,dan perut kecil ku sedang berbahgia menerima makanan yg enak ini di tengah malam :)
wahai perut lekas berterima kasih pada tuan awak ni tau, sanggup dia mungkir janji sbb tak nak kasi awk buat konsert lagu dondang sayang..hehe..
selamat malam semua..
sekian,wassalam :)

No comments:

Post a Comment

Teghima Kasih Sudi Komen di Dik An's Story.
Komen-komen yang membina amat Dik An hargai.
Setiap komen In Shaa Allah akan Dik An balas.