Thursday, 20 June 2013

Oh Saya Sayangkan Mamee

Assalamualaikum...

Alhamdulillah hari ni dah 11 syaaban , bermakna kita ada lebih kurang 19 hari lagi nak menuju ke Ramadhan. Korang ganti puasa dah abis ke ? aku sehari lagi,ingt nak puasa masa nisfu syaaban nnti takpun khamis terakhir di bulan syaaban..orang cakap bagus puasa time tu. betol ke tak, wallah hu alam...

Ok kalau korang tgok tajuk tu korang kenal tak iklan apa tu ? Al kisah bgun pg tadi lapar yg amat sangat,nak kuar beli breakfast malas nak masak pulak bahan tak brp ada, maka godek2 lah almari dapur dan jumpa lah something yg mcm sedap je..nak tau apa dia ?

taraaa mamee chef yg baru ni, yg selalu kuar kat kaca tv umah korang tu :)
aku kiraa baru first time lah beli mamee ni sebab selalu beli brand maggi,sedaap and ruski je..
sajelah nak try kan sebab nmpak sedap and interesting je..
so marilah kita testimonial mamee chef tomyam ni..

bila dah makan ternyata tidak mengecewakan...sedaaaaap sangat tau !
mula2 buat just letak bahan2 yg die kasi je sbb nak rasa yg asli betol2 pnya,sbb nnti kalau masuk ayam,sosej dah tak dapat rasa yg asli dia lah kan..
dan die ade kasi sayur,cili dan udang kering sekali,mmg sedap lah..abis semangkuk ni mmg terasa nak buat lagi haha,dasar budak kuat makan mmg macam ni huhu..
so mmg boleh lah aku nak cakap "OH SAYA SAYANGKAN MAMEE"
korang yang tak cuba lagi mmg patut cuba :)
sekian.
wassalam :)


No comments:

Post a Comment

Teghima Kasih Sudi Komen di Dik An's Story.
Komen-komen yang membina amat Dik An hargai.
Setiap komen In Shaa Allah akan Dik An balas.