Friday, 17 May 2013

Selamat Hari Guru

Assalamualaikum..

okey aku tau entry aku agak lewat tapi aku tetap nak wat entry hari guru ni ekeke :D

First sekali mestilah nak ucap selamat hari guru kepada mama.ayah,kakak,mak cik pak cik,sepupu sepapat *famili aku ramai cikgu cikgi* dan juga kepada semua guru yang pernah mengajar diri ini dari tadika sampailah ke politeknik dan berjaya mndapat diploma..ijazah ? insyaAllah coming soon :)

dan pada 16 Mei ni jugak mak sambut lagi satu sambutan iaitu yg telah mak tunggu setelah bertahun2 kerja lamanya iaitu pencen..selamat bersara mama ! jadinya tadi mejlis hari guru kat sekolah mak disambut sekali dengan sambutan persaraan..untung kot pencen masa hari guru ni,dapat hadiah bnyak hehe :P,

serious terkejut masa nak g bukak pintu mak balik sekolah tadi tetiba eh ada lagi satu kereta,kawan mak tolong antar hadiah sbb myvi dah tak muat huhu..nasib aku tak wat gila2,planning asal bukak2 pintu umah nak nyanyi selamat hari pencen versi lagu happy birthday haha..

lepastu pulak dah ayah tak sihat makanya ramai lah cikgu cikgi sekolah ayah dan anak2 murid dtg ziarah..
so sebagai anak dara yang rajin lagi sopan ni maka bertugas lah mebuat air...ampun maap kalau air tak sedap bukan tak pndai buat air tapi puasa tadi tak boleh nak rasa huhu..

kat bawah ni adalah beberapa gambar hadiah hari guru dan bersara mak..tak semua lah aku amik jenuh nak amik satu2 sbb bnyak huhu..

yg casio tu jam tangan and yg bum tu purse..cantek2 belaka !

tak tau apa nama tapi aku dok maen mak2 ngn benda alah ni haha..

mug :)

frame gambar...

okey ni paling rare...tapi sedap pakai hihi..

nak bahagia ? jom kita baca buku ni..

tajuk dia best so aku mesti baca...


ni mug and dua2 ni si kecik dua org tu berkenan,mula2 aku berkenan yg rabbit tu tapi sebagai mak sedara yg baik aku nak beralah lah..kasi kat amani huhu..

hiasan..suka sbb cantek banget !

puzzle..sementara nak tggu result upu boleh lah lengkap kan 1000 pieces puzzle ni..huhu.

hiasan lagi..

bantal..siap pesan kat mak aku lagi jgn kasi anak cikgu guna...haha,nak guna jugak :P

frame tulisan al quran :)

and banyak lagi mcm kain batik,telekung,sejadah,kain pasang,jam,gelas smua tu..trima kasih kpada yg sudi beri hadiah kpada mak hehe :)

alang-alang dah published entry ni 17 mei makanya nak ucap Happy Birthday Mama !
sekian,wassalam :)

No comments:

Post a Comment

Teghima Kasih Sudi Komen di Dik An's Story.
Komen-komen yang membina amat Dik An hargai.
Setiap komen In Shaa Allah akan Dik An balas.