Friday, 31 May 2013

Perfume :)

Assalamualaikum....

jumpa lagi kita...alhamdulillah aku dengan famili dah blik dri langkawi...sampai umah smalam dalam 11 lebih..berjalan sakan kteorg,cuti2 malaysia katakan hihi...later aku cita pasal langkawi ok..sekarang nak cita pasal perfume PARIS PASSION...

ni dia Paris Hilton and Be Delicious..
 aku selalu pakai yang kotak warna merah tu..Paris Hilton...sdap bau dia..tapi setahun aku mencari tau,asal nak g beli mesti takde tapi smalam haaa jalan2 dalam jeti point kat kuah tu,terjumpa..trus grab lah kan..saja amik dua kotak...bau yg Be Delicious tu pun sodap gak..lembut je..
lepas ni nak g langkawi lagi lah nak borong bnyak2 hihi..
so sampai sini je.
later aku cita pasal langkawi pulak :)
sekian wassalam :)

No comments:

Post a Comment

Teghima Kasih Sudi Komen di Dik An's Story.
Komen-komen yang membina amat Dik An hargai.
Setiap komen In Shaa Allah akan Dik An balas.