Monday, 22 April 2013

Hati Ini #

Assalamualaikum...




hai semua...kat tempat korang ujan tak ? sini petang je mesti ujan...takpe,ujan rahmat tu hehe :)
smlm cita pasal rezeki,hari ni nak cerita pasal hati pulak...


:)

okey...serious tertarik dengan ayat kat atas tu..kalau kita nak orang jaga hati kita,kita pun kena lah jaga hati orang jugak kan,jangan kita je jaga hati dia tapi dia ? sendiri faham lah eh..Mau sentap kan kalau mcm tu..tapi biasa lah itu semua lumrah kehidupan..mmg sering berlaku dalam kehidupan kita semua ni..

kadang-kadang serious penat nak jaga hati orang yang tak reti nak menghargai atau jaga hati kita balik kan ?
sob sob sobs :'(.
tapi kita jugak tak mampu nak memuaskan hati dan kehendak semua orang,kita jugak manusia biasa yang tak lari dari kesalahan...
asyik-asyik kita je beralah kan..takpelah kalau itu yang terbaik kita beralah lah..anggap lah yg itu semua ujian ALLAH kat kita :)

so marilah kita ramai-ramai jaga hati orang,dan insyaALLAH org tu jugak akan jaga hati kita..
tapi kita kena jugak ingat bila dah masuk bab hati dan perasaan ni susah nak duga..susah nak jangka dan tak boleh maen paksa2 :)

sekian,wassalam :)

p/s : duhai hati banyak kan bersabar...setiap yg jadi ada hikmahnya :)


2 comments:

  1. sabar ye duhai hati....:) jgn sdeh2..idup msti maw hepy:)

    ReplyDelete
  2. hehe sabar dayah..kalau tak sabar hg pun bleh tau kan apa akan jadi haha..yaa msti happy.senyumlah selalu hihi :)

    ReplyDelete

Teghima Kasih Sudi Komen di Dik An's Story.
Komen-komen yang membina amat Dik An hargai.
Setiap komen In Shaa Allah akan Dik An balas.