Sunday, 3 February 2013

Girl's Day Out...

Assalamualaikum...

Semalam seperti yg dijanjikan aku,zura dengan dayah berjumpa lagi tapi kali ni bukan kami bertiga je tapi kami berlapan,sima,skin,nina,aishah dengan kila sekali hihi..dari mggu lepas rancang,tapi biasa lah kita hanya mampu merancang tapi Allah yg menentukan segalanya :) sepatotnya masing2 jumpa kat kfc dulu dalam pukul 2.30 mcm tu tapi sebab kesuntukan masa hanya kami berlima di kfc parit buntar,dayah,skin dgn ecah diorg beli kat kfc nibong tebal...dekat kfc ni memula nampak sima,zura dengan kila cari parking aku pun ckp takpelah tggu dlm keta dulu nnti diorg dah nak masuk kfc baru trun,sekalinya zura call...


zura : farihan hang kat mana ?
aku : kat kfc lah...hampa mana,tak kan cari parking lama sangat ?
zura : kami kat kfc lah ni,tak nmpak hang pun..

aku : jap2..hampa kat kfc baru ke lama ?
zura : kfc lama...eh jap sepatotnya kfc baru kan ? aku silap..hahahaha.
aku : hahahha*smbil org sekeliling pndang aku gelak* okey aku tggu hampa kat sini.


adehh lah zura dari haritu dia tnya aku ckp kfc baru boleh pulak dia salah info dekat depa2 semua..bila jumpa2 riuh rendah kfc tu dengan suara kami berlima,lepastu cepat2 beli gerak g tepi sungai...masa kat tepi sungai sima punya semangat jaga parking kat aku sekali aku parking kat laen haha..sorry sima situ sempit sangat :) hihihi...maka bermula adegan salam menyalam antara kami berlapan,masa smpai ja tepi sungai dayah,skin ngn ecah pun baru smpai jugak..

lepastu kami mula cari port untuk makan smbil sembang2...diorg bincang pasal nak g kenduri and nak bwak hadiah apa untuk kenduri mimi,yg ni aku tak dapat join sbb ada kenduri kat kulim..lepastu bincang pasal tarikh nak g pulau aman,yg pulau aman insyaAllah aku join and mungkin ramai lg dan yg pnting girls only :)
bila semua dah kekenyangan mula aksi posing-memosing...ni kila dgn zura dulu yg takleh stop maka kami pun join lah sekali...jom lah layan gambar2 ni..dengan setiap org aku amik gambar,baru adil dan saksama kan hehehe :D

ecah dgn zura :)

aku and dayah je control ayu hihi :D

ni asalnya nak duduk sorg setiap satu petak tu tapi tak muat camera pulak huhu..

kila dgn aku :)

sima.alhamdulillah suka tgok sima mcm ni :)

dayah and aku :) ada ke patot sima tnya knpa kami dua org tak tinggi2 lagi haha..

zura and aku :)

zura tak habis2 dengan james bond dia tu haha :)

sima dgn aku..dulu kat asrama suka gaduh2 manja dgn sima :)

aku ngn ecah :)

aku dgn skin :) tak gemuk2 jugak skin ni...

zura kalau jumpa skin memang cam ni,terpaksa lah skin layan ke je hehe...

suka gambar ni :)
masa ni bukan suka2 nak tabik hormat tapi panas yg amat sangat,silau mata huhu...

kami berlapan :)

nak sangat bergambar kat menara condong ni haha :D

aku ngn nina :)


zura :)

lastly me :)
haaa maap lah jikalau bnyak sangat gambar2 ni...sebenarnya bnyak lagi dkat skin,sima and kila..tak amik lg..nnti2 kalo jumpa baru nak amik..tu jelah aktiviti kami semalam..smalam aku ajak dayah g kat tempat dia kena serang dengan kerengga dgn pantas dia kata takmau haha ! sima pulak tak habis2 nak mengusik haha....bila jumpa balik ramai2 mcm ni rindu masa sekolah dulu..nnti panjang umur ada rezeki kita jumpa lagi eh kat pulau aman,tapi kali ni ramai sikit..lagi ramai lagi meriah :)

No comments:

Post a Comment

Teghima Kasih Sudi Komen di Dik An's Story.
Komen-komen yang membina amat Dik An hargai.
Setiap komen In Shaa Allah akan Dik An balas.