Thursday, 7 February 2013

AkiBat CuAi

Assalamualaikum...

sekarang jam tepat pukul 6 petang dan kami sekeluarga baru sudah lunch...eh apasal lewat benar lunchnya..
sbabnya aku tak tekan button rice cooker tu adehh lah mcm mana bleh lupa ni..selalu elok ja,heran gak aku time mak aku nak senduk nasi mak aku jerit rupanya nasi tak masak haha...hambik lah padahnya akibat kecuaian diri sendiri makan lah lmbt..naseb ada murtabak maggi yg aku wat tu,boleh lah wat alas perut dulu..nasib lah bukan bulan puasa kan,kalau bulan puasa mesti smua marah ape haha..so pengajarannya lepas ni kena double check huhu tp slalu mmg tgok dua tiga kali gak tp harini mcm mana boleh lupa pulak,benda dah nak jadikan huhu :)











No comments:

Post a Comment

Teghima Kasih Sudi Komen di Dik An's Story.
Komen-komen yang membina amat Dik An hargai.
Setiap komen In Shaa Allah akan Dik An balas.