Monday, 21 January 2013

sudah sampai..

assalamualaikum...

kembali mengrajinkan diri untuk update hehe...ingt tak entry yg lepas2 aku ade cite pasal yg aku tak amik slip muet time kat poli tu and terpaksa lah pos bagai smua...alhamdulillah td dah sampai dah,lega sangat2 takut kalo tak smpai aku memang dah berkira2 nak pergi lembaga peperiksaan sendiri huhu..td masa posmen dtg dah lah aku kuar g kdai depan taman jap,then dari jauh dgar bunyi hon yg kuat dan bertalu-talu...malu saye tau pak cik huhu...haaa sudah aku ckp dlm hati mesti umah aku ni sbb kat umah jenjiran aku suma ada org,so pecut moto laju2 smpai dpan umah haaa kan betul tgok posmen..bila tgok pulak smpul surat yg bertulisan aku sndiri senyum2 je sbb dah tau isi dalam nya iaitu slip muet..walopon band muetnya tak bang bang boom tp sebab nak kena pos segala maklumat,muet smua kat smua u yg aku mohon,tu yg nak kena ada jugak slip tu..lega sangat2..so nnti dah boleh mula fotostat segala slip spm,slip muet,ic,sijil lahir,transkrip diploma*tp tak dpt lg* kakak ckp boleh guna yg print biase je tak payah transkrip pun takpe ye eh ? dan dah boleh mula pos kan ke universiti universiti yg aku mohon..semoga Allah mempermudahkan segalanya..AMIN :)

No comments:

Post a Comment

Teghima Kasih Sudi Komen di Dik An's Story.
Komen-komen yang membina amat Dik An hargai.
Setiap komen In Shaa Allah akan Dik An balas.