Tuesday, 8 January 2013

Hari yg penat...

Assalamualaikum...

Harini hari yg sangat-sangat memenatkan. Penat ke hulur ke hilir,penat memerah otak. Aku mengharapkan kepenatan aku ni berbaloi suatu hari nnti...ehh..hehe..Padahal harini aku tak masak pun sbb ayah aku kate dah nak ke sana ke sini tak payah lah..so seawal jam 7 pg dah bgun antar mama g sekolah...balik umah tak tido dah sbb kalo tido confirm2 terlajak..huhu...dah lama tau tak mandi pepagi buta mcm tu,sejuk...dalam pukul 9.15 pulak aku start kuar umah..g BSN...tak lah ramai org mcm petang smalam..turn aku no 12 kira cepat jugaklah..lepas g bsn g tm point pulak bayar bil..jakun jap masa nak bayar tu,dulu bayar kat kaunter je skrg ni kita yg wat sendiri kat machine tu..hehe..masuk2 je tm tu terus salam2 kak aini,kak nadia,kak mila ngn mak cik..masa nak balik tu kak aini wat muka sdih cakap awal lg nak balik tp aku bnyak keja lg..huhu.

lepas g tm tu aku g kadai photostat beli sampul surat,print borg permohonan slip muet tu..tulah dulu kat poli lupa nak amik ni haa tak pasal2 nak kena pos borg bagai..lepas dah setel kat kedai tu g pejabat pos pulak...Ya Allah org punya ramai aku yg nak beli setem dgn wang pos ni ja beratur satu jam..huhu..lepas tu balik umah,sampai umah tepat puku 12...huhu,sampai2 je masak nasi,goreng ikan and start lah aku isi upu...tetengah isi tu dia minta angka giliran spm..haaa sudah serious aku lupa fail aku tu aku letak mana..mmg tak buleh nak proceed yg laen sbb angka giliran tu penting..aku pon cari lah,habis bilik aku bersepah tp tetap tak jumpa..cari punya cari smpai pukul 2.30 kuar balik amik mama,smpai umah dalam pukul 3 mcm tu smbung cari lagi...aku pun dah tension terus tido...pukul 6 mama kejut je terus aku tnya mama, beg politeknik tu mana eh? adik rasa dalam tu lah fail adik..then kakak aku ckp dalam stor..haa sudah sesi menggeledah stor lah pulak....alhamdulillah nasib jumpa kalo tak meraung aku haha...kena nanges dulu baru jumpa kot..kekeke..

ni lah fail yg dicari2..segala sijil behenti skolah smua dalam ni :)

jumpa2 je terus continue isi balik...masa nak isi tu penat memerah otak nak fikir nak apply u mana..dah lah td penat memerah otak fikir kan fail tu nasib dapat ilham dalam mimpi huhu..mama kata buat pilihan yg tepat and aku tnya balik kalo adik pilih jauh2 takpe ke, then mama ckp takpe...so pilihan dah dibuat hanya mampu berdoa dan berserah je. InsyaAllah kalo ada rezeki ada lah kan :)
Habis je isi form tu sesi mengemas balik bilik dan stor yg bersepah tu...tepat jam 9.30 malam baru tugas aku selesai..sekarang penat menaip pulak hehe :p

aku rasa entry ni yg paling panjang lebar khas buat korang smua haha :D
bubye korang :)

No comments:

Post a Comment

Teghima Kasih Sudi Komen di Dik An's Story.
Komen-komen yang membina amat Dik An hargai.
Setiap komen In Shaa Allah akan Dik An balas.