Saturday, 5 January 2013

Cousins

Assalamualaikum...

maafkan diri ini sebab lama tak update blog sbb ade penyakit yg dtg menyerang.Nak tau penyakit ape ? Penyakit MALAS..Mihmihmih :D
Hari2 just online twitter ngn fb je sbb adenya cousin2 yg semuanya gila2 mcm aku..haha.
Seghonok je layan perangai masing2...sorg mcm tu sorg mcm ni..semalam lagi laa...dekat fb aku sibuk dengan cousins sebelah mama dkat twitter pulak dgn cousins sebelah ayah..Haha..kelakar kot...kat twitter sampai aku dgn ikah kena marah sbb diorg kata kami dua org buat bising. Twitter tu buleh bersuara eh sbb kata kami bising haha..dekat fb pulak nana merajuk dgn aku and syuhada..Macam2 betol perangai korang tpkan korang baby sayang korang semua,baby happy bila lepak2 ngn korang smua..Have fun lah dengan korang..Walaupun kdg2 setahun sekali je jumpa *merujuk kepada mirul,syuhada and nana* tp kalo dah jumpa tu dah takdeknya nak malu2 bagai...smua tunjuk kegilaan masing2 haha...tp lepas ni dah tak boleh nak manja2 ngn syu..die nak g further study kat australia..huhu..*nanges*..meh layan gambar cousins aku yg cute lg comel smuanya..
Agaknya bila kita nak hang out mcm ni lagi eh ?

see ? Happy kan diorg nyanyi2 bagai..mmg have fun kalo dgn diorg ni..

me with syuhada..i'm going to miss you :(

me with nana..

see....semua cousin aku kiut miut kan ? *sila jangan kembang ye korang* haha..dan kami semua mempunyai persamaan.Persamaan kami ialah kami suka bergambar...haha...that's all abou my cousins.Rindu nak lepak2 dgn diorg...huhu..bubye korang. Kalo rajin update lagi ye. Assalamualaikum..

p/s : baby tu nama panggilan aku. Only family je panggil cam tu.


No comments:

Post a Comment

Teghima Kasih Sudi Komen di Dik An's Story.
Komen-komen yang membina amat Dik An hargai.
Setiap komen In Shaa Allah akan Dik An balas.