Tuesday, 16 October 2012

sabun garam buluh

assalamualaikum...

hai korang...pernah dengar tak sabun garam buluh ? warna hijau jernih gitu...sabun ni boleh menghilangkan jerawat,kulit berminyak malahan sesapa yg ada masalah kulit pon boleh hilang...aku berani cakap ni sbb adik aku muka dia berjerawat hilang wey...smua kengkawan dia tnya apa rahsia kecantikan anda..kahkahkah,adik aku ni lelaki....

aku pon pakai jugak...yg bestnya minyak2 kat muka ni berkurangan lpastu lepas pakai pipi aku yg sememangnya gebu ni rasa lembut dengan ringan je..haha..tadi aku ckp lah kat mak aku..

mama : nak apa lagi ni...tadi kan dah call

aku : alaaa mama ni,nak manja2 je ngan mama..

mama : yelah tu...

aku : ma..sabun hijau dah abis lah..

mama : okey nnti mama tempah..

aku : abislah pipi adik tak gebu dah..

mama : hahaha...perasan.

aku :-,-

nilah sabun tu...sekotak ada tiga..harga satu sabun rm 35 :)


haaa itu je nak update...nnti korang try lah ye beli and guna sabun ni..bestt :)

No comments:

Post a Comment

Teghima Kasih Sudi Komen di Dik An's Story.
Komen-komen yang membina amat Dik An hargai.
Setiap komen In Shaa Allah akan Dik An balas.