Sunday, 21 October 2012

menghitung hari !

hai hoi hey ! aku sedang rancak menghitung hari untuk pulang ke rumah.....even kerja melambak-lambak hado tapi hati aku ni dah ada kat umah,menghitung hari kengkonon nya balik cuti panjang je kan, padahal cuti bpa hari je pon...dah terlampau rindukan mama...tetiap hari aku call mama, sehari smpai 3 kali, mama smpai tnya hado apo lagi ni dik oii...haha..and aku kalo mood tak betol yg di mana hati ini terasa sayu or nak nanges mmg aku wat keja gila, call mama kacau2 gelak2 dngan mama and aku akan melalak sekuat hati,haha..sabarlah duhai hati lagi empat hari je lagi ni :)

p/s : wahai masa berlalu lah dengan pantas !


No comments:

Post a Comment

Teghima Kasih Sudi Komen di Dik An's Story.
Komen-komen yang membina amat Dik An hargai.
Setiap komen In Shaa Allah akan Dik An balas.