Sunday, 7 October 2012

bila kerajinan melanda !!!

jam sekarang tepat menunjukkan 3.15 pagi....pagi tau buka petang,wahh tak pernah2 aku tido lambat cam ni tau,paling lewat pon pukul 1 taw..huhuhu..housemate aku pon terkejut tau nengok aku masih aktif pagi2 cam ni,haha..ni gara2 minum white coffe yang termatlah pahit,sja aku wat pahit2 sekali amik kau smpai sekarang tak boleh nak lelap mata T__T

okey..siang tadi aku ada cakap nak manfaatkan cuti aku dengan sebaik mungkin kan...siang tadi telah ku manfaatkan dengan berkara yang tidak berfaedah iatu tido dan nengok hindustan..haha..tapi after maghrib dah dapat hidaya sikit,tu yg minum white coffe tanak kasi ngantok..dimulakan dengan bismillah lalu aku pon membuat nota audit untuk kuiz akan dtg,then buat slide show untuk presentation tax,alhamdulillah 15% lagi nak siap...lpas tu siapkan pulak assignmnet account yg nak kena submit isnin ni tp tak siap lagi..muahaha,tggal sikit je lagi..yakin boleh dan sempat siap ye ^_^

lepastu bila dah tak boleh nak tido mulalah nak buat macam2,housemate smua dah dibuai mimpi...aku lipat kaen baju and gosok baju untuk seminggu terus..waaa itu hanya terjadi jika sindrom rajin aku dtg ye,kalo tak time nak pkai lah aku gosok..huhu...so esok aku relaks sikit lah,boleh lan nak tumpu dekat keja account aku tu,moga ALLAH mempermudahkan segala urusan ku :)

okey lah kengkwan...ayuh kita tido,rasa ngantok mai dah..mata pon dah pedih2 ni..good night and have a nice dreams :) bubye !

No comments:

Post a Comment

Teghima Kasih Sudi Komen di Dik An's Story.
Komen-komen yang membina amat Dik An hargai.
Setiap komen In Shaa Allah akan Dik An balas.