Thursday, 5 July 2012

salam nisfu syaaban :)

assalamualaikum..

salam nisfu syaaban buat semua umat islam...ada sape2 yg puasa ke? aku dgn famili aku alhamdulillah smuanya puasa,dah terasa Ramadhan kian menghampiri dah kan,seriously smalam aku duduk kat luar umah dgar masjid2 dengan surau2 dok baca yaasin dan ayat-ayat suci Al-Quran seriously aku terasa macam berada di bulan Ramadhan..

okey...lagi beberapa hari aku akan memasuki semester baru,and insyaAllah it will be last sem for me and my friends,hopefully..insyaAllah :). Yesterday kiteorg ade speaking test, Ya Allah tak taulah nak ckp ape,malam sebelum speaking and a few hours before tu kteorg asyik gelak,gelak and gelak lagi...and time masuk dalam speaking room tu bukan maen tergagap-gagap lg..harap2 lulus je lah MUET ni, takpa aku akn cuba focus untuk tiga paper lagi tu..okey itu saja yang nak share,kalau rajin nnti aku update lagi okey :)

bubye !

p/s : kepada sesiapa yang puasa hari ni,selamat berbuka nnti ye :)

No comments:

Post a Comment

Teghima Kasih Sudi Komen di Dik An's Story.
Komen-komen yang membina amat Dik An hargai.
Setiap komen In Shaa Allah akan Dik An balas.