Saturday, 14 July 2012

6 hari lagi

assalamualaikum..

6 hari lagi kita akan menyambut bulan yg mulia bulan yg penuh keberkatan iaitu Bulan Ramadhan Al-Mubarak,tak sabar rasanya nak bertemu dengan bulan yg mulia ni..semoga bulan ramadhan tahun ni membawa penuh rahmat dan keberkatan pada kita smua..azam aku nak puasa penuh,eh bolehke insyaAllah...tarawih tu tak pasti lah sebab ade kelas malam,*alasan jetuh*...tarawih ni slalunya awal2 je aku semangat dah lama2 kemalasan melanda..hihihi..okey korang jom sama2 kita nantikan bulan puasa yg akan datang ni,bubye :)

No comments:

Post a Comment

Teghima Kasih Sudi Komen di Dik An's Story.
Komen-komen yang membina amat Dik An hargai.
Setiap komen In Shaa Allah akan Dik An balas.