Wednesday, 13 June 2012

uncle bob 1 !

hai korang...korang pernah dengar and pernah makan tak uncle bob ni ? jap jap..jangan salah faham,uncle bob ni bukan nye pak cik aku tapi ayam goreng..sedap sangat tau,kalau korang tak pernah makan try lah..cuba sekali pasti nak lagi :)



                                                                  pic from en google :)
haaa...mcm tulah rupanya ayam goreng uncle bob tu,famous jugaklah..nak beli uncle bob ni mak ai beratur panjang mcm nak ambil makanan kat DM..hehe..kalau setiap kali g pasar malam memang WAJIB beli ini ayam..ramai mcm mana pon aku sanggup,actually akak aku yg suka then aku yg kena belikan..bayangkan ade 1 minggu tu aku everyday aku g pasar malam aku beli ayam ni..weyh agak-agak dia cam tak muka aku,malu siot..haha..

ok lah korang.saje nak share tentang kesedapan uncle bob ni, oh ye dia ade rase original and spicy..better korang amik spicy je,sedap..takde lah pedas mane pon..sape2 yang tak penah cuba ni,try lah okey..tak ruginya..bubye :)

No comments:

Post a Comment

Teghima Kasih Sudi Komen di Dik An's Story.
Komen-komen yang membina amat Dik An hargai.
Setiap komen In Shaa Allah akan Dik An balas.