Tuesday, 29 May 2012

new watch :D

hai hai hai...hihi..bila baca blog orang maka terbukalah keinginan untuk menulis,nampak tak gedik sikit di situ,orang updated blog dia pon nak jugek kan..hehe.okey last week kan kita teman mak kita  g beli barang and guess what? kita dapat jam baru :) nak tengok ? 
       credit to :en google :)
cantik tak ? for me it's beautiful..dah pink kan semua benda yg pink2 ni of course lah cantik..mak aku suka yg ni,aku pon berkenan jgak tapi aku pilih En.Casio..
yang ni bum pnya,cantik kan..bila aku tnya mak dua2 tak boleh ke ? tamak pulak kan aku ni, so aku decide pilih yang casio atas tu,yang bum ni nnti2 eh...before ni kuar mak nak beli macam2 aku tak nak sbb risaukan result masa tu,takut ade failed..tgok2 smua lulus laju je ajak shopping..hihi..anyway,thanks mama :)
that's all for today,bubye !

p/s : can't wait to go for holiday on this friday !

No comments:

Post a Comment

Teghima Kasih Sudi Komen di Dik An's Story.
Komen-komen yang membina amat Dik An hargai.
Setiap komen In Shaa Allah akan Dik An balas.