Tuesday, 8 May 2012

~ kemalasan melanda diriku ~

hye korang..sihat smua?
aku sihat2 je..dah duduk umah ni lagi bertambah sihat lah kan...ngeee :D
rutin duk umah cam biasa lah kene masak tapi takpa my mom ckp masak dpt gaji,korang ade????hahaha
errr..tapi bila dah duduk umah ni kan..malas gila...asyik nak tido je agak2 katil tu pon dah benci tgok aku,haha..pagi petang siang malam tido jelah keja aku...kakak aku belikan novel pon nak tak nak ja aku baca..aku baca dengan takde perasaan selalu aku lah feeling habis..tapi err malas melanda hidupku.,,pleasse pegi jauh2...k lah korang saje nak merepek2 kat sini sbb nak tulis kat sini pon rase malas gila...pon boleh kan? haha..
bubye korang !

p/s : hatiku dup dap dup dap..tolong doakan aku lulus smua subjek,baru tenang nak g bercuti ..

No comments:

Post a Comment

Teghima Kasih Sudi Komen di Dik An's Story.
Komen-komen yang membina amat Dik An hargai.
Setiap komen In Shaa Allah akan Dik An balas.