Tuesday, 21 February 2012

mai tengok mai.. :D

hye korang...sihat ke? aku sihat2 je..hari ni mcm biasa duduk rumah sorg2 kebosanan gila weh..so,untuk menghilangkan boring aku pon masak,masak ape..korang nengok lah gmbar bwah ni ye,pleasee..jgn gelak kan aku,aku tau ia begitu simple and kanak2 pon bleh masak kan..


stop2..stop gelak kan aku,korang ni..tak baik tau,sekurang-kurangnya aku masak jgak kan,sape ckp senang nak masak ni,memerlukan kesabaran dan keihklasan tau,chewahh..haha,pnat tau aku pkir nak msak apa,bukak peti sejuk ini je yg ada,so aku pon decide lah nak msak ni..actually ade ayam skali tgok mak aku dah potong kecik2 untuk nak digoreng dgn bihun,bleh je igt nak wat paprik tapi sayur pula takde,so aku pon msak lah seperti gambar di atas..
wahh,panjangnya aku berceloteh kan,k lah aku stop dulu,nnti  korang pon jemu kan aku membebel panjang2 ni kan..hehe,jage diri ye korang,k bye !

p/s : ade resepi kongsi2 lah ye,sharing is caring :D