Thursday, 23 February 2012

cubaan pertama

hye korang ! i'm back..hehe,seperti yang dinyatakan tadi,aku wat blueverry cheese tart kan,alhamdulillah menjadi baq hang..haha,korang nak tgok?? kjapye ..






tulah hasilnya,tak sia2 lah aku tak tido after subuh tadi,walaupon rupa die agak burok skit tapi rasa dia terangkat weh ! sdap gila *masuk bakul angkat sendiri*..hehe,mesti korang ckp apelah puji dirir sendiri..abis sape lg nak puji kan,hehe..

wat cheese tart simple je,bahan2 die pon mudah and murah je,cume cream cheese tu yang mahal skit..skit je tak bnyak pon..hehe,easy and so simple..mase pon cepat je cume aku terkedek2 skit lah sbab acuan aku skit je,kalo bnyak mesti cpat siap..
hehe..k lah korang,aku nak smbung wat keje..bye korang :)



p/s: teringin ke tgok cheese tart aku? nak resepi tak? :D

No comments:

Post a Comment

Teghima Kasih Sudi Komen di Dik An's Story.
Komen-komen yang membina amat Dik An hargai.
Setiap komen In Shaa Allah akan Dik An balas.